אלימות קשה: מפעילי מכתזית פגעו ישירות במפגין שנפצע בראשו באורח קשה

    איתי גדסי No Comments on אלימות קשה: מפעילי מכתזית פגעו ישירות במפגין שנפצע בראשו באורח קשה

    אמש, במהלך שעות הלילה כוחות משטרה יחד עם מכתזית משטרתית נכנסו לרחוב מלכי ישראל לפיזור הפגנה, במהלך פיזור ההפגנה הופעלה מכתזית בכינון ישיר נגד מפגינים חרדים בניגוד לנוהלי המשטרה. אחד המפגינים נפגע בראשו באורח קשה. סמוטריץ': "אסור להשלים עם אלימות המשטרה"

    צילום: פלאש 90
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) בשעת לילה, בעקבות הפגנה שנערכה באזור רחוב מלכי ישראל נכנסו כוחות גדולים של משטרה לפזר את ההפגנה, אך למרות שמדובר בשכונת מגורים הוכנסה גם מכתזית של המשטרה לפעולה. במהלך הפעילות פגעו מפעילי המכתזית בכינון ישיר בגופם של המפגינים, בניגוד להוראות המשטרה, מספר מפגינים נפגעו והוטחו בחוזקה על הקרקע.

    אחד מהמפגינים שעמד בסמיכות למכתזית ספג פגיעה קשה של זרנוק המים מקרוב והוא הוטח ארצה בחוזקה ונפגע באורח קשה בראשו. על פי עדי ראייה השוטרים לא נשארו להעניק עזרה לאדם שנפגע ונטשו את הזירה.

    כוחות ההצלה הוזעקו לזירה העניקו לו טיפול ראשוני והפצוע פונה לבית החולים. בעקבות הפגיעה הקשה הופסק באותה עת השימוש במכתזית.

    בתגובה לאירוע הקשה אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אני באמת לא יודע מה חמור יותר: השימוש האלים והנוראי במכתזית או העובדה שכשהשוטרים רואים מה קרה הם פשוט בורחים מהמקום במקום להעניק לפצוע טיפול רפואי".

    בצלאל ציין, "אפנה בלנ"ד כבר מחר למירב בן ארי בדרישה לכנס דיון דחוף בוועדת ביטחון הפנים שבראשותה. אסור להשלים עם אלימות המשטרה".

    ח"כ מוסי רז אמר בתגובה: "‏מכתזית של המשטרה פגעה הערב במפגין חרדי בשכונת גאולה והפילה אותו לריצפה. אבקש לכנס את הוועדה לביטחון פנים של הכנסת כדי לדון בהתנהגות המשטרה כלפי מפגינים".



    0 תגובות